Kom naar onze Open Dag! 29 september vanaf 13:30

Om aan iedereen te laten zien hoe leuk scouting is houden we op zaterdagmiddag 29 september een Open Dag! Een echte scoutingmiddag voor kinderen vanaf 5 jaar.

We beginnen om half 2 met een kennismaking. Dan hebben jullie de kans om de leiding en de vereniging te leren kennen.

Met een kopje koffie in de hand maken we een praatje en laten we ons terrein zien.
Om 2 uur begint de opkomst. Dan zullen alle scouts er ook zijn en gaan we per leeftijdsgroep er een toffe middag van maken.

We sluiten de Open Dag om 4 uur af. Dan is er de mogelijkheid om in onze ontmoetingsruimte iets te drinken en vragen te stellen.

De Open Dag start om 13.30, maar als je later wilt aansluiten kan dat ook. Stuur ons dan even een berichtje, of mail naar info@scoutingkdg.nl

Bezoek onze Facebookpagina als je wil zien wat we zoal doen op scouting. Je kan natuurlijk ook hier rondkijken, bijvoorbeeld bij de verschillende speltakken, of over de groep in het algemeen, onze geschiedenis en onze activiteiten.