Seizoensafsluiting 2019 op 6 juli

6 juli is zo’n dag die van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat in het teken van scouting staat.
We beginnen met de Groepsraad, waarbij ook ouders welkom zijn en we gaan door tot diep in de avond met de barbecue en live muziek van Midlife Crisis.
Dus blokkeer 6 juli in je agenda, want zo ziet de dag er uit:

11:00 – 12:30 Groepsraad (op korte termijn komt de uitnodiging via de mail)
14:00 – 16:00 Opkomst; Speltakken hebben eigen programma
16:00:  Groepsspel: Net als vorig jaar, kinderen en ouders kunnen meedoen
16:30: de echte seizoensafsluiting, met ook de presentatie van het team van volgend jaar.:
17:00 BBQ aan, partytime
19:00 Midlife Crisis
20:00 einde BBQ
22:00 (ongeveer) einde optreden Midlife Crisis

De barbecue gaat dit jaar net anders. Voor een vast bedrag kun je deelnemen aan de BBQ
Volwassenen betalen 7 euro, kinderen tot 14 jaar 4 euro, en zijn ze 6 of jonger dan betaal je 2 euro. Al het vlees en ander eten is hierbij inbegrepen. Drinken moet apart afgerekend worden.

Nog even over Midlife Crisis. Deze band uit Eefde / Deventer bestaat al meer dan 25 jaar en heeft een voorliefde voor blues(rock) en haalt de inspiratie uit de jaren 60 en 70. Gedurende de meeste jaren hanteerde onze, vorig jaar veel te vroeg overleden oud-groepsbegeleider en oud-voorzitter, de drumsticks in deze band.
Ze zullen tijdens en na de barbecue meerdere sets spelen in het welpen- en scoutslokaal. Wij kijken hier heel erg naar uit!