Run4Unicef

Voetbalvereniging AZC heeft al 9 jaar een warme samenwerking met UNICEF. Ieder jaar wordt er een sponsorloop georganiseerd waarmee geld opgehaald wordt voor en aandacht besteed aan UNICEF.

Omdat UNICEF ontzettend goed werk verricht, willen we dit jaar een grote UNICEF sponsorloop voor de gehele Zutphense jeugd organiseren. AZC, Hanzesport en Scouting Karel Doorman Groep hebben hun handen ineengeslagen om dit alles tot een succes te maken, en samen de organitatie op zich genomen. Hiermee willen we ook de banden met onze buurtverenigingen versterken. Gezamenlijk hebben we voor de Zutphense jeugd een prachtige sponsorloop op een sfeervol parcours uitgezet. Daaromheen zal er een gezellige winterse kerstmarkt worden georganiseerd met diverse kraampjes en entertainment.

De RUN4UNICEF vindt plaats op 15 december 2018 op sportpark Hanzepark.
De sponsorloop voor jeugd van 6 tot 12 jaar vindt plaats tussen 16 en 18 uur ( inbegrepen in deze tijd is de inschrijving, de voorlichting, de run en de bingo na afloop )
De sponsorloop voor jeugd van 12 tot 18 jaar vindt plaats tussen 18 en 20 uur ( inbegrepen in deze tijd is de inschrijving, de voorlichting, de run en de bingo na afloop )

Diverse speltakken van de Karel Doorman Groep zijn die dag ook vertegenwoordigd. De Welpen, Scouts en Explorers doen mee aan de Run4Unicef. De Blauwe Vogel Stam helpt met het maken van diverse soepen, die worden verkocht in de kraam die bemand wordt door de Kdg. Hierbij gaat de opbrengst natuurlijk naar UNICEF.

Voor deze dag zijn er voor de Welpen en Scouts gewijzigde opkomst tijden. Voor de Welpen zijn deze van 15.30 tot 18.00 uur en voor de Scouts zijn deze van 15.30 tot 20.00 uur. De leiding en Explorers helpen vanaf 10.00 uur al met opbouwen.

ALLE jeugd uit Zutphen wordt uitgenodigd om mee te doen aan deze RUN4UNICEF. Je kunt je vanaf opgeven tot 15 december bij je speltak.
Nadat je je hebt aangemeld zorgen wij dat je een sponsorenvelop ontvangt. Met deze sponsorenvelop ga je langs je ouders, familie, buren etc om zoveel mogelijk sponsorgeld op te halen. Zorg er wel voor dat de sponsoren je gelijk het geld meegeven. Op 15 december neem je je goed gevulde sponsorenvelop mee naar de inschrijving en ruil je deze in voor je startbewijs. met dit startbewijs kun jij deel nemen aan de leukste sponsorloop van de omgeving.

DUS: Haal zoveel mogelijk sponsorgeld op voor UNICEF, loop 15 december zo hard mogelijk over het parcours, maak kans op mooie prijzen en heb een fantastische middag!