Welkom op onze kerstviering (22 december)

Zaterdag 22 december vieren wij met Scouting Karel Doorman Groep onze jaarlijkse kerstviering.
Deze kerstviering duurt voor kinderen van 14:00 tot 16:00 waarna u als ouder wordt uitgenodigd om samen met de kinderen en leiding mee te doen aan de jaarlijkse pub quiz en kerstborrel vanaf 16:00 uur.
Dit jaar is het plan om feestelijk te koken voor zowel leiding als ouders en is er de mogelijkheid om na de pub quiz voor een paar euro (3 tot 5) per persoon aan te schuiven met het eten. Indien u hier interesse in heeft in eventueel koken of het mee eten dan kan de aanmelding worden gestuurd naar scouts@scoutingkdg.nl .

Mocht u verhinderd zijn en/of kan u niet komen naar de pub quiz/kerstborrel, dan is de opkomst voor de kinderen om 16:00 afgelopen.
Omdat de opkomst officieel duurt tot 16:00 verwachten wij van ouders dat uw kinderen niet zonder begeleiding van ouders aanwezig zijn bij de kerstborrel.

Mocht u uw kind willen afmelden voor deze opkomst dan kan dit bij de speltak van uw kind.

Indien er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dat graag, en kunt u mailen naar scouts@scoutingkdg.nl.