We zijn weer begonnen!

Zaterdag 5 september startten de Bevers, Welpen, Scouts en Explorers om 14:00 uur met hun opkomst. De Blauwe Vogelstam waren al een half uur eerder begonnen. Op deze manier kunnen zij de drukte een beetje ontlopen. Zij hebben, net als de Bevers 1x per 2 weken opkomst. Op de andere week zijn de Blauwe Vogels aanwezig. Zij zijn dus op 12 september om half 2 aan het nieuwe seizoen begonnen.

Natuurlijk zitten wij ook met beperkingen en maatregelen. Nog altijd vragen wij aan de ouders om buiten het hek te blijven en alleen te komen halen en brengen. Bij gezondheidsklachten blijf je thuis. En eigenlijk alle (landelijk) geldende Corona-regels zijn ook op onze vereniging van toepassing.

Verdere informatie over de speltakken krijgt u natuurlijk van de leiding zelf.  Meer in het algemeen is in onze agenda te vinden wat er op het programma staat
Op onze Facebook-pagina zijn regelmatig foto’s en (korte) verslagen te vinden.

Wij hebben er (ondanks de beperkingen) onwijs veel zin in!