Samen VOORuit op sportpark “Hanzepark”

Het is al enige tijd aan de gang, de samenwerking met al onze buren en de gemeente. Ambitie is om een positieve bijdrage te leveren aan de buurt en de stad. Op dit moment hebben we ieders hulp nodig. Kleine moeite en met misschien groot effect. In dit bericht kun je tegelijkertijd bijgepraat worden over de ambities en lezen hoe je op een eenvoudige manier daaraan een bijdrage kan leveren. Bekijk de video, ga naar de site en Stem!

De gezamenlijke gebruikers van sportpark Hanzepark; Atletiekvereniging Hanzesport, scouting Karel Doorman, sportschool Personall Fit en voetbalvereniging AZC gaan samen met wijkteam Noordveen het park door ontwikkelen tot een vitaal sportpark.
Nog dit jaar wordt gestart met de aanleg van een beweegtuin met outdoor fitness apparaten, een multifunctioneel sportcourt waarop men kan voetballen, volleyballen en basketballen, een jeu de boules baan en een openlucht theater.

Het sport & beweegpark “Hanzepark” moet dè plek worden waar inwoners van de wijk Noordveen in Zutphen georganiseerd of op eigen initiatief kunnen sporten, bewegen en spelen.

Maar de ambities gaan nog verder. Met de openstelling van de, op het sportpark gelegen kantines en het nieuw aan te leggen openlucht theater, willen we de bewoners van de wijk Noordveen de mogelijkheid bieden om deel te nemen aan verschillende activiteiten, wat te drinken of te eten, elkaar te ontmoeten en zich met elkaar te verbinden.
Om onze ambities duidelijk te maken hebben we een promotiefilmpje over het project gemaakt. Het filmpje is te bekijken via: https://youtu.be/b5269mD94j8

Om het vitale sportpark te realiseren heeft de werkgroep een project ingediend waarmee we kans maken op een prijs van € 81.200.

Om in aanmerking te komen voor de prijs moeten we zoveel mogelijk punten binnen halen. De drie projecten met de meeste punten gaan namelijk door naar de finale.

We willen iedereen verzoeken om punten te geven aan ons project zodat we voor alle inwoners van de wijk Noordveen een prachtige ontmoetingsplek kunnen creëren en verschillende activiteiten kunnen organiseren.
Het punten geven gaat zo:

• Ga uiterlijk 30 juni 2020 naar

• Log in met je Facebook of LinkedIn account
  • Zoek het project Samen VOORuit op sportpark “Hanzepark”
  • Geef je ( 10 ) punten aan ons project. ( via de + kun je punten toevoegen)

Ook willen we vragen om zoveel mogelijk mensen uit je netwerk te benaderen om punten te geven aan dit project. Hiervoor kun je dit kopiëren en plakken op je Facebook of LinkedIn account;