Kom langs voor zomerkamp info en eet een hapje mee

Op 2 juni hebben welpen en scouts een informatiemoment voor hun zomerkampen. Daarover is iedereen door de eigen speltakleiding geïnformeerd.
Het lijkt mooi weer te worden, dus iedereen is van harte welkom om na die tijd een hapje mee te eten en wat te drinken. En dat kan al voor drie euro p.p.

Zoals jullie misschien weten wordt er elke zaterdag voor eten gezorgd. Meestal wordt er friet (en snacks) gebakken door de Explorers en gemiddeld 1x per 4-6 weken wordt er gekookt.
Voor een hele schappelijke prijs kun je zo de avondmaaltijd regelen. In de agenda van onze groepsapp, kun je vooraf zien wat er op het menu staat.

Op 2 juni doen we het voor de gelegenheid een keer allebei.
Wil je friet met een kroket? Dat kan, kroket of een shoarmarol ook.
Maar we gaan ook koken.

Een broodje hamburger van het houtvuur, met verse salade en friet.

Als je je voor zaterdag 12 uur aanmeldt, ben je verzekerd van een hamburger.
Als je dit doet met de code uit onze groepsapp, dan krijg je dit menu voor 3 euro p.p. inclusief 1 consumptie: bier (18+) of fris.

De logische volgorde is dus:

• Download de app via Google Play of Appstore
  • Zoek zutphen en vind de KDG
  • Haal de code uit de app (tip: kijk in de agenda)
  • Meld je aan
  • Kom naar de informatiemiddag voor het zomerkamp
  • Eet smakelijk!

Bijkomend voordeel is dat je in de agenda ook kan lezen dat we op 30 juni traditioneel afsluiten met de BBQ, de Jungledag voor de Welpen op 9 juni is en de Scoutdag op 16 juni. En dat de 1e opkomst van het nieuwe seizoen op 1 september is.