iScout 2018

Voor de (oud-)leiding, Stam en Explorers is het op 3 maart tijd voor iScout. De 2018-versie wordt voor de KDG weer georganiseerd door Jetske en Hylke. Dit wil je niet missen!

Jetske heeft daarvoor een speciaal Facebookevenement aangemaakt. Geef je op, zodat we ook weten dat je komt. Kosten voor iScout 2018 bedragen 3 euro p.p. Daarvoor krijg je niet alleen een vette badge, maar ook wat hapjes in de loop van de avond.

Het duurt van 19:00 tot 23:00 uur, maar we moeten er wel op tijd klaar voor zitten.
Zorg voor een frisse en creatieve geest voor de praktijkopdrachten en voor de zoekopdrachten is het wel heel handig dat er voldoende computers (ook laptops en iPads kunnen handig zijn) aanwezig zijn.

Ed en Frits zorgen ervoor, dat je voor een paar euro met een volle maag aan de start kunt verschijnen. Het weer schreeuwt om snert, roggebrood met spek, pannenkoeken en een lekkere bonensoep voor vega’s onder ons.
En héé, dat is precies wat ze gaan maken.  Ook als je niet mee doet aan de iScout kun je lekker mee eten. Laat het ons wel even weten.

Tot zaterdag!