Bereikbaarheid clubhuis: update 3 juli

herinrichting Deventerweg

Vanaf 10 mei tot en met januari 2022 is ons clubhuis minder goed (en soms mogelijk slecht) bereikbaar. In ieder geval met de auto.

Zoals we ook al via onze Facebook-pagina hebben aangegeven: de Deventerweg gaat op de schop. Alles wordt beter, mooier en vooral ook veiliger. Maar voor het zover is, hebben we de komende 9 maanden wel last van de werkzaamheden. Via dit bericht geven wij de actuele informatie door. Dit houdt in dat we het weekbericht (zie onder aan dit bericht) zullen plaatsen en indien nodig een korte toelichting.

De hoofdrijbaan wordt is afgesloten voor het doorgaande verkeer. De afsluiting is volledig vanaf de Canadezenbrug tot aan de kruising met de Van Heeckerenlaan (en ook het Deventerachterpad).  Van de van der Capellenlaan tot aan diezelfde kruising is de rijbaan nog wel bereikbaar voor aanwonenden en verkeer naar het Deventerachterpad. Op dit moment is het ook mogelijk om via de Van Heeckerenlaan recht over te steken het Deventerachterpad op. De ventwegen zijn volledig opgebroken, tussen de kruisingen Vd Cappellenlaan en V Heeckerenlaan

De weekbrief hieronder heeft een duidelijk plaatje van de huidige situatie.

Voor de uitgebreide informatie heeft de gemeente Zutphen deze pagina.
Ook is daar te zien hoe het uiteindelijk gaat worden.

Elke week ontvangen we actuele informatie over de voortgang van de werkzaamheden, die we hier zullen delen: