75 jaar KDG – 2021/2022 jubileumjaar

Scouting Karel Doorman bestaat 75 jaar! En dat gaan we een jaar lang vieren met onze leden, oud-leden en misschien wel nieuwe leden. In september 2021 trappen we het jubileumjaar af met de Open Dag. Iedereen die de sfeer wil komen proeven op scouting is welkom!

Naast onze gebruikelijke activiteiten zoals JOTA, de boerenkoolmaaltijd en Sint Jorisdag hebben we nog meer festiviteiten gepland. We geven nog niet alles prijs, maar zorg dat je 28 mei vrij bent voor de enige echte KDG reünie. Trommel je oude scoutingmaatjes op om er een onvergetelijke avond van te maken!

Houd onze website, Facebook en Instagram in de gaten voor al het nieuws rondom het jubileum. Of mail naar jubileum@scoutingkdg.nl, dan ontvang je een uitnodiging voor de reünie.