We gaan weer beginnen!

Voor de zomerkampen en via de mail hebben de speltakken aan hun leden aangegeven, wanneer het scoutingseizoen weer gaat beginnen. En dat is (een enkele uitzondering daargelaten) dit weekeinde. 2 september 2017.

We hebben er weer zin in, uitgerust, last van ontwenningsverschijnselen wegens het ontbreken van scoutiviteiten en boordevol nieuwe ideeën. Wij kijken er naar uit om alle vertrouwde gezichten weer te zien.Misschien iets bruiner dan 2 maanden geleden, misschien iets gegroeid, maar nog steeds vertrouwd.

Naast de vaste ingrediënten zoals JOTA, weekendkampjes, boerenkoolmaaltijd, Scoutwedstrijden, St Jorisdag en uiteindelijk weer die onvermijdelijke barbecue zullen er ook allerlei nieuwe dingen voorbij komen. Zo gaan de Explorers eind september al naar Exxploraxxion, is er op 16 september een Open Dag (waarover volgende week meer) en zijn sommige teams al een heel eind met de planning voor het volgende zomerkamp. We hopen jullie aanstaande zaterdag weer te zien op ons clubhuis. Alsof we nooit zijn weggeweest.