Open Dag scouting KDG 16 september

Wil jij eens meemaken wat we op scouting allemaal doen? Kom langs op onze open dag!

We beginnen om 14.00 met de opkomst en we sluiten om 16.30 af.

Of je nou alleen even komt kijken, of de hele opkomst mee doet, wij vinden het gezellig als je komt! Ouders zijn natuurlijk ook van harte welkom om te komen kijken en een praatje te maken met de leiding.

Er zijn verschillende leeftijdsgroepen, de jongste groep zijn de bever (5 – 7 jaar). Daarna hebben we de welpen (7 – 11 jaar) en de scouts (11 – 14 jaar). De oudste groep zijn de explorers (14 – 18 jaar).
Naast deze groepen hebben we ook een groep voor kinderen met een verstandelijke beperking. De blauwe vogels (7 – 18 jaar).

Op scouting is dus plaats voor iedereen! We doen dan ook veel verschillende activiteiten! Denk aan vuur maken, knopen, knutselen, routes lopen, koken, spelletjes, pionieren en nog veel meer! Dit doen we niet alleen tijdens de opkomsten, we gaan ook ieder jaar op kamp!

Lijkt dit je wel wat? Dan zien we je graag 16 september om 14.00 uur op scouting!

– voor vragen, stuur vooral een berichtje naar info@scoutingkdg.nl
– op Facebook hebben we een evenement aangemaakt hiervoor