Klusdag

Het voorjaar hangt, hoewel behoorlijk vroeg, al een tijdje in de lucht. Een mooie tijd om goed schoon schip te maken! En dat is precies wat we met het clubhuis willen doen. Zoals op de boerenkoolmaaltijd al verteld zal er de komende tijd behoorlijk geklust worden aan het clubhuis. En daar hebben we alle hulp bij nodig!

We willen alle (oud)leden en hun ouders/verzorgers uitnodigen voor de klusdag op zaterdag 6 april van 10:00 tot ongeveer 17:00. Voor een lunch (soep met brood) zal gezorgd worden. We zullen deze dag onder andere de buitenzijde van het clubhuis goed onder handen nemen. Kun je alleen een deel van deze dag, ook dan ben je uiteraard welkom.

Deze uitnodiging geldt overigens absoluut niet alleen voor klussers met twee rechterhanden, er is voor iedereen voldoende te doen! Heb je zin om te helpen en ben je juist goed in een andere specifieke taak, geef dat dan aan, we kunnen alle hulp gebruiken.

Opgeven kan door middel van een mailtje te sturen naar info@hetvanoeverenhuis.nl. Bij de oudergesprekken die de leiding bij nieuwe leden voert lijkt altijd veel animo te zijn om te helpen, dus we hopen op een grote opkomst!