Gelukkig Nieuwjaar! Tijd voor boerenkool: 6 januari

Leiding en bestuur van de scoutinggroep Karel Doorman wenst alle (oud-)leden (en ouders en/of verzorgers) een heel voorspoedig en gezond 2018.
En als we klaar zijn met de kerstdiners en oliebollen is het voor ons natuurlijk weer tijd voor de Boerenkoolmaaltijd, waarvoor u allemaal weer van harte bent uitgenodigd.

Voordat we toe zijn aan die maaltijd hebben alle leden natuurlijk al weer de 1e opkomst (gewoon vanaf 14 uur) achter de rug. Ook dat is traditie: De Vossenjacht. Het zal lang zo koud en glad niet zijn als vorig jaar.

Vanaf 17:00 uur is iedereen welkom om aan te schuiven bij de Boerenkoolmaaltijd, die tussen 17:30 en 18:00 zal beginnen.

Daarvoor en daarna is de bar open, zodat niemand hoeft uit te drogen of zich te vervelen. Wie zien jullie graag op 6 januari!