Beste Wensen (en Boerenkool natuurlijk)

Namens het bestuur en het team van de KDG wensen wij u allemaal een voorspoedig en gezond 2019.

Wij zijn er weer helemaal klaar voor om het hele jaar vol te stoppen met leuke scoutingactiviteiten. En daar zitten ook een aantal traditionele activiteiten bij en daar beginnen we het natuurlijk ook mee.

Vossenjacht en daarna boerenkool!

Het programma van zaterdag 5 januari 2019:

• 13:45 verzamelen bij de bibliotheek van Zutphen MET fiets + warm aangekleed en evt regenkleding: houd het weerbericht in de gaten
  • 14:00 start vossenjacht in de stad
    Aan het einde van het spel fietsen de kinderen (welpen + scouts) in groepjes met een leiding terug naar het clubhuis.
    Van de bevers en blauwe vogels zullen een aantal met de auto gaan. Dit zal door de eigen leiding van deze speltak geregeld worden. En bij hen kun je ook terecht met vragen hierover.
  • 17:00 aan tafel voor de boerenkoolmaaltijd, iedereen is welkom
  • Belangrijk voor de vossenjacht: voor vragen of afmelden: mail de eigen leiding van je kind