Afsluiting seizoen. BBQ!

Het belooft een prachtige zonnige dag te worden!

Alle welpen, scouts, blauwe vogels en explorers worden deze dag gewoon om 14:00 verwacht. Alle ouders, opa’s, oma’s en andere geïnteresseerden zijn welkom om 16:00. Op dat moment begint namelijk de KDG-Battle! Aan deze battle kan iedereen (vader, moeder, opa, oma, broertje of oudere zus, etc.) meedoen. Hoe en wat hoor je om 16:00, maar denk je vast na over met wie je deze battle zou willen spelen, een originele outfit en een leuke groepsnaam? De battle zal bestaan uit allerlei scouting- en KDG gerelateerde vragen en opdrachten die je met je team uit zult voeren. Een deskundige jury zal uiteindelijk bepalen wie de grote KDG-Battle wint en met de grote prijs naar huis zal gaan.

Vervolgens zullen om 17:00 de barbecues aangestoken worden. Voor deze barbecue kan vlees, salades, brood, sauzen, bier, fris en wijn voor schappelijke prijzen gekocht worden. Ook aan vegetariërs wordt gedacht. Dit alles werkt met afstreepkaarten van 5,- of 10,-. Omstreeks 20:00 zullen we gezamenlijk opruimen, waarna nog gezellig met een drankje nageborreld kan worden.